29.05.2008

hhhhhaaaaaaaaaayyyyyyyyyy…..sta ima kod was,kako ste mi wi????uuhhh ja sam danas extra raspolozena,misilm ovih zadnjih dana sam bas ono super raspolozena :P…..jucer sam bila malo sa svojim budalama…sa Dinom,Arminom,Sanelom,Aldinom i jaaaa….bila je jos jedna osoba al ne zelim da je spominjem :)….joj ma bilo je ludo stvarno…al najbolja je bilo kad je moja Sanelica zapucala u auto hahaha…jbt nije jucer dobro prosla…2 puta se polomila i to jos na rolama bile nas dvije hehe…malo smo osle u zito i ganjale se haha pa Dino moj stalno trazio vocki hehe ludak moj…Armin samo sutio,ne smije nish da prica pred Sanelom(stidno dijete)hehe..mah ajd…danas cemo opet ici zajedno,nak malo da se budalasamo i tak to…Shvatila sam ja nesh…ja sama ne zelim da se zaljubim jer kaze meni moja seka da sam zatvorila osjecanja,da nemogu da se zaljubim zbog toga i tako je to,ne zelim sama :P……Danas tacno prije 2 mjeseca sam SINGLE haha…super je vala biti sama,,,,mozes swasta raditi,niko nije ljubomoran i tako to :)..al ponekad je lijepo i biti zaljubljen..kao npr.moja seka i njezin dragi..momak je extra,iskren,lijep ma sve najbolje za njega…hehe…zelim imsvu srecu…evo ja sad odo malo da hodam dosadno mi…evo fotkica od moje seke i amidzisne…..komentarisite

5 komentara

Komentariši